Правила нашого інтернет магазину

Правила iнтернет магазину подарунків Ларец

 

Здійснюючи покупку в нашому інтернет магазині  Ларец  (далі інтернет магазин), клієнт погоджується зі всіма нижче перерахованими умовами:


1. Інтернет магазин зобов'язується своєчасно і якісно забезпечувати доставку замовлених товарів у суворій відповідності з отриманим і підтвердженим нашим менеджером замовленням.

2. Інтернет магазин не несе відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань по доставці товарів, якщо воно є слідством форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус, військові дії, дії і нормативні вказівки державних органів, що мають обов'язкову силу).

3. Інтернет магазин не відповідає за упущений клієнтом прибуток, або за будь-які його збитки, прямі або непрямі. Інтернет магазин не несе відповідальності за збитки, заподіяні діями третіх осіб і державних органів, а також за неотриманий чи недоотриманий прибуток і порушення зобов'язань клієнта в разі затримки доставки товарів через будь-які причини.

4. На всі товари, які зобов'язані проходити сертифікацію, є сертифікати відповідності.

5. Якщо отримане замовлення, за будь-яких причин (неправильно вказаний телефон і т. п.), не підтверджене  менеджером протягом 3 (трьох) днів, воно анулюється.

6. У випадку, якщо клієнтом вказана помилкова адреса, в результаті чого доставка замовлення виявилася неможливою, клієнт сповіщається про це в найкоротший строк. Замовлення може бути доставлене повторно за новою адресою, вказаною клієнтом, при цьому всі додаткові витрати(оплачується повторно доставка) і ризик збільшення термінів доставки лежать на клієнтові.

7. У випадку, якщо клієнт відмовляється від товару з будь-яких причин, не залежних від інтернет магазину, то він (клієнт) оплачує послуги за доставку товарів в повному розмірі.
8. У разі, якщо клієнт отримав товар через Нову пошту або іншого перевізника, та відмовляється від товару з якихось причин, не залежних від інтернет-магазину (більше не актуальний, перестав подобатися), то він (клієнт) оплачує послуги за доставку товарів.

9. Ризик неправильної доставки замовленого і заздалегідь оплаченого подарунку на користь третьої особи (якщо доставка, за бажанням клієнта, відбувається без пред'явлення одержувачем паспорта або іншого документа, що засвідчує особу) несе клієнт.

10. У випадку передоплати замовлення, моментом прийому замовлення є день поступлення грошей на розрахунковий рахунок.

11. Ми докладаємо всі зусилля для того, щоб зовнішній вигляд, пакування, характеристики продукції, що поставляється, відповідали описам, наведеним в електронному каталозі. Проте, в деяких випадках зовнішній вигляд, пакування та ще деякі характеристики товару можуть незначною мірою відрізнятися від цих описів. Магазин залишає за собою право без попереднього повідомлення поставляти товари, зовнішній вигляд, пакування або характеристики яких трохи відрізняються від описів цих товарів в електронному каталозі.
12. УВАГА! Отримання замовлених товарів на загальну суму 350 (триста п'ятдесят) грн. та нижче проводиться самовивозом з нашого офісу за адресою пр-т Перемоги, 20 .

13. Гарантійе та післягарантійне обслуговування проданих товарів здійснюється фірмами-виробниками або фірмами, вказаними в документах, що додаються. Інтернет-магазин не здійснює гарантійне і післягарантійне обслуговування проданих товарів.

14. При виникненні суперечок по товарах (якщо не вдалося досягти згоди шляхом переговорів), спір вирішується по місцю знаходження інтернет магазину.
 
15. Ретро подарунки і сувеніри радянської епохи поверненню не підлягають
 
 16. Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" 
  
1.Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

 

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

 

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

 

 

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.